Vrijeschool basisonderwijs – leerlijn digitale geletterdheid
Fisser, P., & Strijker, A. (2019). Digitale geletterdheid in het basisonderwijs: Domeinbeschrijving ten behoeve van peilingsonderzoek. Enschede, SLO, 2019 – Digitale geletterdheid in het basisonderwijs domeinbeschrijving – SLO 2019.pdf
KNAW (2012). Digitale geletterdheid in het funderend onderwijs – vaardigheden en attitudes voor de 21ste eeuw. Amsterdam.
KNAW (2016). Digitale geletterdheid in het voortgezet onderwijs. Geraadpleegd op 29 september 2019 van https://www.knaw.nl/nl/actueel/publicaties/digitale-geletterdheid-in-het-voortgezet-onderwijs – Digitale geletterdheid in het vo – SLO 2016.pdf
Samen slimmer leren (z.d.). 5 stappen en 5 tips voor het ontwikkelen van leerlijn digitale geletterdheid. Geraadpleegd op 29 oktober 2019 van https://www.slimmerlerenmetict.nl/artikel/5-stappen-en-5-tips-voor-het-ontwikkelen-van-leerlijn-digitale-geletterdheid
Thijs, A., Fisser, P., & Hoeven, M. van der (2014). 21e eeuwse vaardigheden in het curriculum van het funderend onderwijs. SLO, Enschede.
Thijs, A., Fisser, P., & Hoeven, M. van der (2014). 21e-eeuwse vaardigheden in het curriculum van het funderend onderwijs : een conceptueel kader. SLO, Enschede.
SLO (2016). Digitale geletterdheid. Geraadpleegd op 29 september 2019 van http://curriculumvandetoekomst.slo.nl/projecten/digitale-geletterdheid